Driftsproblemer ved 23/3 – 24/3 salgsstart

2024-04-06: 18.30

Salget af billetter er nu startet

Det viser sig at vi har problemer med vores mail system. Formentlig fordi vi er gået fra oelejr-ferie.dk til oelejr.dk. Det ser ud til at problemet rammer hotmail.

For hotmail brugere.

  1. Når du har betalt bliv på orderbekræftigelsen i i 5 – 10 minutter
  2. Hvis du ikke har fået en billet/kvitering indenfor 5-10 minuter
  3. Tag et screen dump eller print siden ud
    • Du kan tage dette med som billet
    • alternativt send til ole(æ)oleviolin.com eller ring til 27281852, så sender vi en billet.
    • Alternativt kan du skrive ordrenummeret ned

Problemet skyldes at mailadresser med oelejr.dk har været på nettet i mange år, og er blevet misbrugt af spammere. Forskellige mail systemer, bruger forskellige anti-spam metoder. Hotmail sender tilsyneladende ikke mail videre sådan at du kan finde dem i spam box.

2024-03-26 kl 12.00:

Salget af billetter starter i weekenden 6/4 – 7/4 2024


Vi har på grund af at man går til sommertid 31/3 besluttet at salgs starten bliver lørdag 6/4 – søndag 7/4 2024
Få et overblik over salgstiderne her.
Det er også muligt at købe en SØB-støtte billet til Skarø uge 31 for 5 kroner. Hvor man gemme sine oplysninger, sådan at slaget går nemmere til releasen.

2024-03-25 kl 10.00:

Så fik vi “hul igennem”.

De indsatte startsalgs tidspunkter er midlertidige Endlige tidspunkter annonceres 26. marts kl. 12.00

Vi melder endeligt startsalgstiderne ud tirsdag 26. marts efter 12.00
Brug denne Facebook gruppe, hvis du ønsker at kommentere på startsalgs tider.

https://www.facebook.com/groups/oelejrdk


Problemet: Vores chekout provider havde ikke sat alle parametrene rigtigt. Vi har jo efter SØB bestyrelsens ønske flyttet salgs sitet fra oelejr-ferie.dk/booking til oelejr.dk/booking .

Og sådan noget skal jo gå galt ifølge Murphys lov.

Vi havde ellers testet og testet.

Men jeg må jo indrømme at “i bagklogskabens blændende lys” skulle den sidste test (hvor vi opdagede fejlen) jo nok ikke være gjort aftenen før salgstart på et tidspunkt efter at vores vores checkoutproviders support var lukket – det var da også uheldigt at jeg lige blev kaldt hastindkaldt i fredags på arbejde. Sådan er det når man er frivillig..


Vi beklager dybt ulejligheden.

Der var åbent for salg i få minutter, nu er der spærret. (Ved at der er sat de samme tidspunkter (+/-1 minut)
Sommertiden drillede, det var der for der var åbent…. 🙂 . Tillykke til de 3 der nåede at sikre sig billet i de 15 minutter der var åbent. I andre må vente enten til påske dag og 2. påskedag eller weekenden efter 6-7 april.

Hilsen Ole Quistgaard

2024-03-23 kl 20.00 OQ:

Det har i dag ikke været muligt at købe billetter på hjemmesiden til disse 3 ølejre:

Drejø, Endelave, Græsrodsgården

på grund af tekniske problemer

Den planlagte salgsstart 2024-02-24 for disse 3 ølejre.

Røsnæs, Omø og Skarø

Vil ikke være mulig på grund af de samme tekniske problemer

Dette er hvad vi ved:
Da vi testede webshoppen aften før salget var det ikke muligt at købe med Masterkort og Visa kort. MobilePay var stadig muligt.
En time senere var der totalt lukket for salg.

Ved undersøgelse fandt vi at fejlen lå hos vores betalingsprovider.

Vi henvente os via mail til vores “provider” via mail, i håbet at de måske ville læse deres mail i weekenden.
Da dette ikke var tilfælde må vi sanne at det først bliver muligt at løse problemet på mandag i åbningstiden.

Vi regner med, at problemet vil være nemt at løse.

Vi kommunikerer med vores brugere via hjemmesiden oelejr.dk og oelejr.dk/booking (Vigtig Info, når man kommer ind på den enkelte uge ). Og oelejr.dk’s facebookside

På tirsdag eftermiddag vil vi melde ny start tider for salg for de enkelte uger ud.

Vi kender altså ikke start tiderne nu. Start tiderne vil lavet starte efter påske lørdag.
(eller måske den følgende weekend)

Offentlige kommentarer til vores planer kan afleveres på oelejr.dk’s faceookside

Med venlig hilsen

Ole Quistgaard

2 Comments

  1. Jeg har lige købt – betalt – en billet, voksen, til Græsrodsgården, uge 30, men mangler kvittering. Hvad kan I gøre for at jeg får en kvittering ? Hvad sker der? Har jeg fået min plads i ugen ? Er den registreret ?

    Mvh Michael Wedell hotmike11@hotmail.com

    1. Hej Michael
      Som der står på hjemmesidens forside så kender vi godt problemet. Især hotmail opfatter vores mail som spam. Jeg kan godt sende dig en skærmprint af din billet, men det vigtigste er at din billet fremgår at den liste som regnskabsføren har ved ugestart. Din billet kunne jo være returneret i mellemtiden.
      Mvh
      Gert
      Tlf. 26201278

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *